Monday, December 31, 2007

Sahabat Misteri & Salam Perpisahan






28hb Final day untuk tahu siapa sahabat misteri aku ..Kat office aku ada buat game "SAHABAT MISTERI " so on that day kami akan tahu la siapa identiti sebenar setiap player game ni...dalam games ni kami kena guna nickname dan akan dedicated kan anything la untuk sahabat misteri yg kita dpt last of this games kami akan tukar2 hadiah ...seronok sebab bos2 aku pun join skali ..wakakakak...


so dipendekkan cite rahsia pun terbokar semua kena la mengaku diri sebenar ...apa lagi gelak sakan la masing2 bila dengar cite pengakuan diri sahabat misteri ni..dan dalam gelak gembira tu tetiba je rupanya ada surprise utk aku ngan kak sue ..rupanya bos & member office ada bagi card walau pun ia hanya sekeping kat tapi TETAP BERMAKNA untuk diri aku sebelum tu dia org pasing2 card tu & akan buat ucapan terakhir one by one dan org yg akhir sekali ( iaitu kak lia ) akan serahkan card t pada kami ...masa ni la aku rasa macam dah nak meleleh je air mato...waaaaaaaaaaaaaa.....


Pastu aku ngan kak sue di suruh le bg ucapan skit...kak sue mulakan dulu aku masih cool lagi konon tak nak nangis emmbila kena turn sendiri tak sempat nak cakap dah nangis dulu ...hu...malu tu dpn bos2 aku plak tu

masa tu dah tak ingat apa dah lantak la dah nak nangis gak nak buat macam mano...wakakak...apo laie merah la hidung , muko dan bijik mato den..hehe...shem2 tak malu cik lin nangis...


pastu kami semua gi le rumah boss aku utk mkn ..heheh..thanks pada semua teman office aku ( pegawai n staff )

apa yg korang ucapkan akan aku kenang dan kenangan aku selama 5 thn kat JKM / MediPro akan tetap aku kenang sampai hujung nyawa...selamat tinggal semua kita tetap akan berjumpa...


Moga office baru aku nanti membawa segala kebaikan ...slamat tahun baru moga azam kalian tertunai di 2008 ini...

No comments: