Monday, February 18, 2008

cik lin its back...

Lamanya aku tak menulis kat blog aku ni...sejak pindah department ni masa free tu kureng lo...
ye la aku kena praktikal dulu baru le duk office ..sekarang ni keje aku dah jauh berbeza ..
tak sama masa kat jkm dulu aku byk wat keje grafik sekarang kat JKKP ni aku byk wat keje admin
kalau kena on call aku kena la duty kat klinik .. pengalaman dan pengetahuan baru bagi aku tu...gempak
gak la keje aku sekarang menguji ketahan emosi mental ... benda baru memang la rasa pelik ckit..

Tempat first aku kena duty kat kaunter penerangan khidmat pelanggan .. wah...jgn ingat senang keje kat ctu
selama aku keje kat HUKM ni baru la skrg aku tahu apa yg ada kat dlm HUKM ni..payah gak bila nak bagi penerangan bila orang dtg bertanya bayangkan la satu HUKM ni kita kena tahu dan ingat tak ke poning..tu...

pastu aku kena duty kat klinik oftal ( mata) mcm2 penyakit mata aku dah tgk.. malas nak pandang pun ada ..
kat c tu aku kena jaga pendaftaran pesakit, appointment , dan failing patient...dah la banyak patient pastu byk plak group displin yg kita kena ingat .. soronok gak... Kemudian aku kena plak duty kat kecemasan yg ni lagi GEMPAK !!leh tgk darah2 lagi..aduh...yg kritikal pun ada ... last aku kena duty kat PAC ni tempat kecemasan org nak bersalin.. ok la yg datang semua nya kaum2 wanita yg mengandung...mcm2 kerenah aku tgk yg blur yg panik yg marah semuanya ada lah..

NOW aku kat jabatan wat keje kat office tapi on call pun aku wat gak...nak dikatakan dah 2 bln aku kat c ni semua staff baik2 ...

tak de gambar tempat office baru aku ni nantilah aku letak ye...

No comments: