Wednesday, March 19, 2008

Pertama kali AKU mengundi....

Ni nak cerita agak dah basi la juga tapi tak kira la aku cite gak.
Alkisah aku gi mengundi buat pertama kali nye ..wah...bangga aku ..
8 mac 2008 tarikh mengundi ..Mulanya aku malas nak pegi mengundi
ye la aku bayangkan mesti kena beratur panjang & lama masa nak mengundi nanti
boring2..

Tapi aku fikir balik semula rugi gak tak pergi mengundi
tak jalan tanggungjawab la pula ..heheh ..
Awal pagi aku dah bersiap nak kuar mengundi dengan semangat yang berkobar2 tu...
Rupanya tak sampai 2 minit aku dah siap mengundi ..tak ada orang pun kat zon aku tu.. wokey la rasa lega je lepas mengundi ...sbb kawasan aku bkn tempat yg fanatik2 penyokong parti semua jenis steady je... so tak la pening kepala atau takut nak kuar mengundi ...
lepas abis mengundi aku pun balik rmh la..

UNDI ANDA ADALAH RAHSIA...

No comments: