Monday, December 10, 2007

Sedih lo..

6hb ari tu Ana call aku dah ptg dlm kul 4 lebih dia suruh aku dtg office katanya ada hal urgent .Akupun ngan blur nye gi la ..sampai je dia terus salam aku ucap taniah aku yg blur ni bertambah la blurnye lagi aku ingat dpt hadiah birthday ke lagi sbb time lunch aku dpt hadiah dr jabatan ..rupanya aku dapat surat dr HR offer aku jawatan tetap .. tak terbaca surat kat tgn aku .. tetiba je aku rasa sedih sesangat ... aku gi bilik kak ina apa lagi tangkap nangis le aku kat ctu..sedih la teringat aku 5 thn yg lalu mula2 aku masuk keje hingga sekarang byk sgt kenang dan pengalaman yg aku dapat ... start tahun 2008 aku dah kena gi ke jabatan baru selamat tinggal JKM ..segala kenangan aku selama 5 thn kat Jkm akan menjadi KisAh KLaSIk uNtUk MaSa Depan ...



Balik ke office mata aku dah bengkak dan merah alamak...malu la plak ..so aku ngan kak su akak tinggalkan jkm..aku pun dah tak tau nak kata apa bila en rizam tanya... tapi dia tak halang sbb tu utk masa dpn aku ...bdk2 opis medipro semua dah tau aku rasa masril tau dulu sempat dia yg bw surat tu dr HR..aku leh main pingpong ngan kak su utk menghilangkan kesedihan dan rasa malunye bila nangis tadi..buat selamba je..dia org pun kata senang hati nampak dr c tu aku dah dpt agak yg dia org dah tau pasal aku tu...


Dia org tak tau ke yg aku ni baru lepas nangis lega rasanya kalau dia org tak perasan mata aku dah bengkak dek nangis ... perasaan aku dah bercampur sedih ada suka ada mcm2 la...tapi kantoi gak ngan ckin dia tgur pasal mata aku dpn bebdk lelaki tu plak alamak .. malu nye...tapi aku cover2 buat2 mcm happy cool je..dlm hati sapa yg tau...adalah juga yg ucap taniah pasal offer tu...


may be dia org tak rasa sedih mcm yg aku rasa kot...siapa tau?
malam tu aku tak sangka ada gak yg perihatin tentang kesedihan aku ..
dpt sms dan dia ucap taniah dan dia bg nasihat kat aku..dia atau aku sedih dan dia pun sedih gak...huhu..
dia suruh aku jgn sedih2 lagi.. apa yg dia kata tu memang ada betulnya..

No comments: