Tuesday, December 18, 2007

Bukit Tinggi Pahang











14hb /12/ kami satu unit kena gi kursus dkt bukit tinggi 3 ari 2 mlm ..TQ le pada Nor sebab arrange kan trip tu.. maka berkursus la kami kat c tu... kat bengkel tu kami di ajar tentang penulisan .. ada gak la ilmu yg aku dapat.. nak menulis ni kena kreatif dan mesti ada idea baru GEMPAK!!!

Last day ari kursus tu aku pun ada la bg ucapkan ckit memandangkan aku dah nak beralih arah ke jabatan lain ..sebenar2nya jauh dalam jiwa aku ni rasa sedih nak meninggalkan unit ni tapi bila dikenang2 di dalam akal dan hati aku plak ni ada baik nya aku bawa diri ...

tahun baru 2008, jabatan baru , azam baru , kisah baru , kenalan baru dan macam2 lagi la yg baru ..heheh
ada hikmah di sebalik keadaan ni semua hanya aku berdoa pada Allah moga selamat semuanya..

Hidup Mesti Diteruskan...!!!!! Lets begin with new chapter...Who be the player...???

this is the story of the girl..

No comments: