Tuesday, November 20, 2007

Happy Birthday Cik Lin..


Today is my birthday ... 26 my age right now..awal pagi lagi ayahbonda dah call dari kampung .. doakan segala kebaikan untuk aku.. mulanya aku ingatkan parents aku terlupa birthday aku aku tertunggu2 gak ...sedih rasanya kalau parents kita sendiri tak ingat birthdate kita...tapi Alhamdulillah rasa lengkap hari ni utk aku sebab di doakan oleh ayahbonda...tak perlu hadiah cukup sekadar doa dan restu mereka utk aku...


Ayah mcm biasa la cool je..tapi bila mak aku yg ckp mula la tangkap leleh aku ngan dia ...

ni yg lemah ni bila mak aku dah sedih2..aku pun apo laie nangis samo la...huhu...sedih lo...kalau mak kito nangis..tu lum tgk laie baru ckp dlm fon yo...


minggu ni aku ingat nak raikan birthday aku ngan ayahbonda aku yg tersayang ...


bila nak dpt jodoh ni... pada kengkawan yg wish birthday aku tq very much love u all...

aku tunggu dari dia..

No comments: